رویای یک کریسمسِ دیجیتالی!

02 دی 1402 رویای یک کریسمسِ دیجیتالی!

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع‌کننده‌ی محصولات کسپرسکی در ایران)؛ فصل تعطیلات و جشن در راه است و این یعنی زمانی برای فکر کردن به کادو. و این کادوها فقط برای دوستان صمیمی و کسانی که دوستشان داریم نیست بلکه کادو به افراد دیگرِ دنیای شما: همکاران، آشنایان دور و غیره. باید مدام به این فکر باید برایشان چه خرید و در بحبوبه‌ی جشن وقتی در فروشگاه‌ها جای سوزن انداختن هم نیست باید گشت و گشت تا برای هر فردی کادوی خاص خودش را گرفت. بالاخره نمی‌شود که سنت قدیمی کریسمس را شکست، می‌شود؟ کادوهای دیجیتالی شاید بتوانند راه‌حل خوبی باشند. در این مقاله قرار است با شما از مزایای کریسمس دیجیتالی بگوییم. با ما همراه باشید.

6 دلیل برای دیجیتالی کردنِ کریسمس

بیایید نگاهی بیاندازیم به 6 دلیل خوب که چرا کادوهای دیجیتالی به شدت دارند محبوب می‌شوند و چرا باید برای کریسمس امسال و جشن سال نو، بهترین انتخاب باشند.

  1.      شما می‌توانید از راه دور این هدایا را بدهید. وقت اینکه به همه سر موقع سر بزنید وجود ندارد اما در عین حال شاید بخواهید کادویی خاص یا کارامد به کسی هدیه بهید. برخی‌ها را شاید مشخصاً نخواهید حضوری ببینید اما به هر دلیلی هنوز نیاز هست به او هدیه دهید: مشکلی نیست، شما می‌توانید برای آن‌ها حتی اگر در دورترین جای کره زمین هستند هم کادوی دیجیتال ارسال کنید.
  2.      نیازی نیست در صف‌های بلند بایستید. یکی از مزیت‌های بارز هدایای دیجیتالی این است که آنلاین فروخته می‌شوند و صفی در کار نیست. می‌توانید راحت در کنج اتاق گرم خود بنشینید، چای به دست با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهید.
  3.      همیشه استوک. مطمئناً می‌توانید از فروشگاه آنلاین چیزی فیزیکی سفارش دهید اما هر قدر به کریسمس و چشن سال نو نزدیک شوید بیشتر احتمال این هست که چیزهای خوب را برده باشند. اما این چالش برای کادوهای دیجیتالی وجود ندارد: منابع بی‌پایان است و برای همه همه‌چیز هست.
  4.      دلیوری فوری (و رایگان)! مشکل دیگر در مورد خرید آنلاین پیش از تعطیلات برای اقلام فیزیکی، دلیوری آن‌هاست. اگر هدایا را پیشتر مرتب‌سازی نکنید احتمال این هست که به موقع به دستتان نرسد. برای کادوهای دیجیتال این مسئله پیش نمی‌آید: آن‌ها در کسری از ثانیه می‌توانند به دست صاحب کادو برسند. چه بابانوئلِ سریع‌السیری!
  5.      کادوهای دیجیتال با محیط سازگاری دارند. بیایید صادق باشیم: سنت کادو دادن در کریسمس و جشن سال نو خیلی هم با محیط و طبیعت سازگاری ندارد. میلیون‌ها جلیقه‌ی گوزن کریسمسی پاره‌شده این طرف و آن طرف پرتاب می‌شود، جوراب‌های لنگه به لنگه‌ی رنگی در سطل آشغال‌ها رژه می‌روند و همه اینها به ضرر کره زمین است. باری دیگر می‌گوییم که این مشکل در مورد کادوهای دیجیتالی وجود ندارند. حتی اگر آن کادو، چشمگیر هم نبود باز هم نیازی به بازیافت آن ندارد.
  6.      کادوهای دیجیتالی می‌توانند بسیار دقیقه نودی باشند. کریسمس فرداست (فرضاً) و یادتان رفته برای فردی کادو بخرید. کادوی دیجیتالی روزتان را نجات خواهد داد! همانطور که بالاتر گفتیم، بعد از چند کلیک ساده در کسری از ثانیه کادو پیش شماست.

5 کادوی دیجیتال برای کریسمس و جشن سال نو

اکنون که توضیح دادیم چرا کادوهای دیجیتال خوب هستند بگذارید چند تا از بهترین کادوهای دیجیتالی هم به شما معرفی کنیم:

  •         فیلم: فیلم‌های پرفروش، مستند، رویدادهای ورزشی، نمایش‌های تلویزیونی، ویدیوهای آموزشی، انیمیشن، کلاس‌های یوگا. می‌دانید که این روزها تقریباً هر کسی –پیر و جوان- دارد از یک تکه کوچک محتوای ویدیویی دیجیتال روزانه تغذیه می‌کند و خوب اشتراک گرفتن برای یک فیلم آنلاین یا سرویس استریم شاید هدیه خوبی باشد و بتواند لبخندی بر صورت بیاورد.
  •         موسیقی: موسیقی دیجیتال کادوی دیگری است که حرف ندارد. مطمئناً شاید ندانید دقیق باید چه هنرمند یا آلبوم را بردارید اما نیازی نیست! یک عضویت سرویس موزیک دیجیتال به کادوگیرنده بهترین را حس را خواهد داد چون هر موسیقی که بخواهد آنجا با سلیقه خود گوش می‌دهد.
  •         گیم: گرچه هر کسی خود را گیمر معرفی نمی‌کند اما بالاخره همه بازی را دوست دارند. حالا بعضی‌ها در گوشی بعضی‌ها در لپ‌تاپ یا تبلت. از این رو عضویت یا گیفت کارت پلت‌فرم بازی یا اپ استور می‌تواند کادوی خوبی باشد. فروشگاه‌های گیمینگ اغلب فهرست‌های علاقمندی دارندی که میشود آنجا دید فرد چه می‌خواهد بازی کند و همانجا می‌شود هدیه را خرید.
  •         کتاب الکترونیک: در قرن بیستم اغلب گفته می‌شد که کتاب بهترین هدیه است. اما در بیست و یکم، می‌توانید نه فقط یک کتاب، بلکه یک کتابخانه کامل را بدهید - و نیازی به خرج کردن در انجام این کار نیست. بنابراین بهترین هدیه برای یک کتابخوار الکترونیکی، اشتراک در یک کتابخانه آنلاین است.
  •         محافظت زندگی دیجیتال: همه دستگاه‌های ما و به‌ویژه داده‌های ارزشمندی که در اختیار دارند، باید محافظت شوند. چندین گزینه هدیه در اینجا وجود دارد: به عنوان مثال، اشتراک یک VPN سریع و قابل اعتماد، یا یک مدیر رمز عبور ایمن. یا می‌توانید همه اینها (و بیشتر) را در یک واحد ارائه دهید. عضویت در کسپرسکی پریمیوم ما می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکی نام دارد.

محصولات مرتبط

  • Kaspersky Internet Security for Android

    امنیت پیشرفته‌ای که همیشه همراه شماست بخش مهمی از زندگی اکثر ما اکنون روی گوشی‌ها و تبلت‌هاست- پس به امنیت موبایلی نیاز دارید که شما را همیشه امن نگه ...

    6,818,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Cloud Password Manager

    Kaspersky Cloud Password Manager ابزار مدیریت کلمه عبور ابری کسپرسکی (KCPM) ضمن ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورد استفاده شما برای وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، و شبکه‌های اجتماعی آنها را در تمامی ...

    10,231,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Safe Kids

    شما می توانید بر ارتباطات اینترنتی کودکان از قبیل فعالیتهای عمومی در فیسبوک، کنترل تماسها و پیامها از طریق دستگاههای اندرویدی نظارت داشته باشید. کمک شما به کودکان بهترین راهنمایی برای آنها ...

    2,557,750 ریال10,231,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Small Office Security

    محافظت در حین کار Kaspersky Small Office Security به طور خاص برای سازمان‌هایی طراحی شده است که 5 تا 50 دستگاه کامپیوتر در خود جای داده‌اند. نصب آن بسیار آسان است؛ مدیریت آن ...

    6,142,500 ریال24,570,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Security Cloud Personal

    تمام اپ‌های امنیتیِ ما در دستانتان. به کل خانواده‌ی اپ‌های ما برای دسکتاپ و موبایل دسترسی پیدا کنید. از آنتی‌ویروس گرفته تا ابزارهای حریم خصوصی و اجرایی، هر کدام را به میل ...

    68,243,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Standard

    سیستم امنیتی بهبودیافته به همراه تقویت‌کننده عمکرد دستگاه طرح امنیتی استاندارد ما، نه تنها سیستم امنیتی قدرتمندی را برای انواع ویروس‌ها، بدفزارها و باج‌افزارها ارائه می‌دهد ...

    9,652,500 ریال19,305,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Plus

    امنیت. کارایی. حریم خصوصی. همه در یک برنامه با کاربری آسان کسپرسکی پلاس با ارائه امنیت سایبری نسل بعد، شما در برابر ویروس‌ها، باج‌افزارها و بدافزارهای جدید محافظت کند - بدون ...

    13,841,750 ریال27,683,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Premium

    حفاظت کامل از دستگاه ها، حریم خصوصی و هویت شما با محصول Kaspersky Premium تمام نیازهای امنیتی خود و خانواده‌تان را پوشش دهید. حفاظت پیشرفته ...

    14,807,000 ریال29,614,000 ریال
    خرید

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد