ابرِ امنیتی کسپرسکی: امنیتی که حقیقتاً از آنِ شماست

16 مهر 1397 ابرِ امنیتی کسپرسکی: امنیتی که حقیقتاً از آنِ شماست

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ ما در جهانی پر از استرس و اضطراب زندگی می‌کنیم. در این دنیای مدرن هر گونه بی‌دقتی و فراموشکاری می‌تواند تاوان‌های سنگینی در پی داشته باشد؛ بطوریکه همه‌ی ما سعی می‌کنیم تا حد امکان کنترل همه‌چیز را در دست بگیریم – که البته این تقریباً ناممکن است. با گذشت زمان، تعداد چیزهایی که باید به حافظه‌ی خود بسپاریم و تحت کنترل قرار دهیم بیشتر و بیشتر می‌شود؛ تا حدی که دیگر ذهن‌مان در پردازش اطلاعاتی که نیاز داریم یاری‌مان نخواهد داد: آن همه رمزعبور، وظایف، قوانین، دستورات، صورت‌حساب‌ها، مالیات‌ها و غیره. همین‌‌ها باعث می‌شود حتی هنگام استراحت هم باری روی دوش خود احساس کنیم.

حال، تهدید‌های سایبری نیز مزید بر علت شده‌اند. دیگر هیچ آنتی‌ویروسِ سنتی یارای جنگ با آن‌ها را ندارد و همین نگرانی‌مان را بیشتر می‌کند. مردم باید مدام گوش‌به‌زنگ بمانند و در برابر خطرات احتمالی خود را از قبل آماده کنند که البته این کار زحمت بسیار دارد. بی‌جهت نیست که این روزها همه بی‌دلیل خسته به نظر می‌رسند. در همین راستا راه‌حلی توسعه‌ داده‌ایم که زندگی را آسان‌تر می‌کند. نام آن "ابرِ امنیتی کسپرسکی"[1]، اولین سرویس سازگار با کاربر است. این سرویس می‌تواند به اتفاقاتی که در زندگی شما می‌افتد واکنش نشان داده و مراقبت‌ها و توصیه‌های مرتبط ارائه دهد. بیایید کمی با ساز و کار آن آشنا شویم:

امنیتی خوب در زمانی مناسب

فرض کنید در کافه‌ای نشسته‌اید و برای خرید بلیت فیلم جدید جنگ ستارگان، از گوشی یا لپ‌تاپ‌تان استفاده می‌کنید. شما به شبکه‌ی وای‌فای بازِ لوکال وصل هستید. بسیارخوب... می‌دانید که شبکه‌های وای‌فای باز و لوکال چندان امن نیستند و به طور بالقوه می‌توانند خطری برای اطلاعات شخصی شما محسوب شوند؛ اما به هر حال عجله دارید و می‌خواهید هر طور شده بهترین جا را در سالن سینما رزرو کنید.

اگر ابرِ امنیتی کسپرسکی را روی دستگاه خود نصب کرده باشید، اتصال شما به شبکه‌ی ناامن را شناسایی کرده و به شما پیشنهاد می‌دهد وی‌پی‌ان باز کنید و اطلاعاتی را که انتقال می‌دهید رمزگذاری کنید تا هیچ کس در این شبکه‌ی لوکال قادر به دیدن و یا سرقت آن‌ها نباشد. بسیارخوب: بلیت‌تان را خریدید.... بدین‌ترتیب اطلاعات پرداخت شما امن خواهد ماند و شما می‌توانید با اطمینان از تماشای فیلم مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید!

فرض کنید به‌تازگی در شبکه‌‌ی اجتماعی جدیدی که خیلی‌ها از آن حرف می‌زنند اکانتی ساخته‌اید. ابرِ امنیتی کسپرسکی تشخیص خواهد داد آیا رمزعبوری که ساخته‌اید ضعیف است یا نه. سپس به شما رمزعبور بهتری پیشنهاد می‌دهد که نتوان براحتی آن را کرک کرد. آنگاه می‌توانید رمزعبور قوی‌تر را در مدیریت کلمه‌ی عبور کسپرسکی -که در حقیقت بخشی از ابرِ امنیتی کسپرسکی است- ذخیره کنید تا دیگر نخواهید آن را در خاطر نگه دارید (روشی بسیار آسان‌تر از حفظ کردن همه‌ی رمزعبورهایتان).

ابرِ امنیتی کسپرسکی همچنین مرتباً چک خواهد کرد که آیا این شبکه‌ی اجتماعی بسیار جدید اطلاعات را نشت می‌دهد یا خیر تا بدین‌ترتیب در صورت لزوم بتوانید جهت احتیاط، اقداماتی همچون تغییر رمز‌ عبور انجام دهید. مثالی دیگر: می‌دانید که هارد درایو‌ها هم بالاخره عمری دارند... اما چه کس می‌داند این عمر چقدر است؟ چه کس می‌داند این هارد درایوها با این همه عکس ارزشمندی که در خود جای داده‌اند تا چه زمان دوام خواهند آورد؟ ابرِ امنیتی کسپرسکی پارامترهای مختلفی را در پس‌زمینه مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس به شما اطلاع می‌دهد آیا مشکلی در هارد درایو شما مشاهده کرده است یا نه. بدین‌ترتیب می‌توانید سریعاً اقدام به گرفتن بک‌آپ کرده و پیش از آنکه هارد درایو قدیمی‌تان از رده خارج شود یک عدد جدیدش را بخرید. این روزها خودِ هارد درایو چندان اهمیتی دارد؛ آنچه این وسیله را مهم می‌کند اطلاعات داخلش است. ابرِ امنیتی کسپرسکی علاوه بر شناسایی خرابیِ هارد درایو همچنین به شما اجازه‌ی تنظیم بک‌آپ‌های اتوماتیک را نیز می‌دهد.

ابرِ امنیتی کسپرسکی اولین راه‌حل امنیتی است که تا این میزان با کاربر سازگار است. این سرویس براحتی خود را با سبک زندگی شما وفق می‌دهد؛ با شما همسو می‌شود؛ مراقبت‌هایی که در لحظه بدان نیاز دارید را به شما پیشنهاد می دهد؛ اگر از سایت مخربی بازدید کرده باشید به شما هشدار می‌دهد؛ اگر برخی سرویس‌هایی که استفاده می‌کنید اطلاعات‌تان را به بیرون درز می‌دهند به شما در قالب نوتیفیکیشن اطلاع‌رسانی می‌کند.

اگر ابرِ امنیتی کسپرسکی تشخیص دهد برای سرویس‌های حساس از پسوردی یکسان استفاده می‌کنید به شما هشدار خواهد داد. اگر اپ‌های قدیمی روی دستگاه‌تان ببیند به شما پیشنهاد می‌دهد آن‌ها را به‌روز کنید (حتی می‌تواند خود این کار را به صورت اتوماتیک انجام دهد). اگر دستگاه جدیدی به شبکه‌ی وای‌فای خانگی خود وصل کرده‌اید، به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید مثل همیشه روی شبکه‌ی وای‌فای خود نظارت همه‌جانبه داشته باشید. قابلیت‌های تطبیقی متعدد این سرویس، خود را با شرایط زندگی شما متناسب نموده و تا آنجا که امکان داشته باشد نگرانی‌هایتان را کاهش می‌دهد.

حفاظت از شما، خانواده‌تان و هر کس دیگر

ابرِ امنیتی کسپرسکی شما را در هر دستگاهی که استفاده می‌کنید حفاظت می‌کند- پی‌سی، مک، آیفون و یا اندروید. شما می‌توانید از میان ورژن‌های مختلف انتخاب کنید.

اگر تنها به محافظت شخصی نیاز دارید، می‌توانید در سرویس شخصی ابرِ امنیتی کسپرسکی[2] عضو شوید. در آنجا می‌توانید از سه تا پنچ دستگاه خود را محافظت کنید (بسته به تعرفه‌ی عضویتی که انتخاب می‌کنید).

اگر کسی هستید که خود را در برابر حفاظت از خانواده‌ مسئول می‌دانید، پس به شما سرویس خانوادگی ابر امنیتی کسپرسکی[3] را پیشنهاد می‌دهیم که به شما اجازه می‌دهد تا سقف 20 اکانت ساخته و بسته‌ی مراقبتی را روی (تا سقف) 20 دستگاه نصب نمایید. علاوه بر این، سرویس خانوادگی بسته‌ی امنیتی اضافی دیگری نیز مخصوص کودکان به شما ارائه می‌دهد؛ برای مثال به شما این اجازه را می‌دهد تا روی دستگاه‌هایشان و سایت‌هایی را که مجاز به بازدید هستند نظارت داشته باشید.

همچنین یک نسخه‌ی رایگان از ابر امنیتی کسپرسکی نیز موجود است که البته قابلیت‌های امنیتی محدودتری نسبت به ورژن پولی آن ارائه می‌دهد. با این حال همچنان -از حیث امنیت- ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به آنتی‌ویروس‌های معمول دارد. نسخه‌ی رایگان ابر امنیتی کسپرسکی که برای یک اکانت نصب می‌شود می‌تواند تا سقف سه دستگاه را پشتیبانی کند.

اگر عضویت سرویس پولی‌تان منقضی شد، فکر نکنید به لحاظ امنیتی پشت‌تان خالی شده است.... ابر امنیتی کسپرسکی در چنین شرایطی سریعاً خود را به حالت رایگان درآورده و به حفاظت از تمامی دستگاه‌های شما (به جز مک) ادامه خواهد داد؛ گرچه (همانطور که گفتیم) قابلیت‌های امنیتی آن محدود می‌شود.

امنیتی که زندگی را آسان می‌کند

هدف از همه‌ی این قابلیت‌ها یک چیز است: سازگاری راه‌حل امنیتی ما با سبک زندگی شما و بهتر کردن شرایط زندگی. سعی داریم با ارائه‌ی این سرویس نگرانی‌تان را کمتر کرده تا با ذهنی باز به سوی اهداف مهم زندگی‌تان قدم بردارید. این سرویس به شما فرصتی می‌دهد تا دمی برای خود باشید و از کارهای مورد علاقه‌تان لذت ببرید. ابر امنیتی کسپرسکی کابوس موانع سایبری را از خوابتان برداشته و رویایی شیرین را جایگزین آن می‌نماید.  

 

[1] Kaspersky Security Cloud

[2] Kaspersky Security Cloud Personal

[3] Kaspersky Security Cloud Family

 

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.

محصولات مرتبط

  • Kaspersky Internet Security for Android

    امنیت پیشرفته‌ای که همیشه همراه شماست بخش مهمی از زندگی اکثر ما اکنون روی گوشی‌ها و تبلت‌هاست- پس به امنیت موبایلی نیاز دارید که شما را همیشه امن نگه ...

    7,080,750 ریال
    خرید
  • Kaspersky Cloud Password Manager

    Kaspersky Cloud Password Manager ابزار مدیریت کلمه عبور ابری کسپرسکی (KCPM) ضمن ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورد استفاده شما برای وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، و شبکه‌های اجتماعی آنها را در تمامی ...

    10,624,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Safe Kids

    شما می توانید بر ارتباطات اینترنتی کودکان از قبیل فعالیتهای عمومی در فیسبوک، کنترل تماسها و پیامها از طریق دستگاههای اندرویدی نظارت داشته باشید. کمک شما به کودکان بهترین راهنمایی برای آنها ...

    2,656,125 ریال10,624,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Small Office Security

    محافظت در حین کار Kaspersky Small Office Security به طور خاص برای سازمان‌هایی طراحی شده است که 5 تا 50 دستگاه کامپیوتر در خود جای داده‌اند. نصب آن بسیار آسان است؛ مدیریت آن ...

    6,378,750 ریال25,515,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Security Cloud Personal

    تمام اپ‌های امنیتیِ ما در دستانتان. به کل خانواده‌ی اپ‌های ما برای دسکتاپ و موبایل دسترسی پیدا کنید. از آنتی‌ویروس گرفته تا ابزارهای حریم خصوصی و اجرایی، هر کدام را به میل ...

    70,868,250 ریال
    خرید
  • Kaspersky Standard

    سیستم امنیتی بهبودیافته به همراه تقویت‌کننده عمکرد دستگاه طرح امنیتی استاندارد ما، نه تنها سیستم امنیتی قدرتمندی را برای انواع ویروس‌ها، بدفزارها و باج‌افزارها ارائه می‌دهد ...

    10,023,750 ریال20,047,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Plus

    امنیت. کارایی. حریم خصوصی. همه در یک برنامه با کاربری آسان کسپرسکی پلاس با ارائه امنیت سایبری نسل بعد، شما در برابر ویروس‌ها، باج‌افزارها و بدافزارهای جدید محافظت کند - بدون ...

    14,374,125 ریال28,748,250 ریال
    خرید
  • Kaspersky Premium

    حفاظت کامل از دستگاه ها، حریم خصوصی و هویت شما با محصول Kaspersky Premium تمام نیازهای امنیتی خود و خانواده‌تان را پوشش دهید. حفاظت پیشرفته ...

    15,376,500 ریال30,753,000 ریال
    خرید

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد