زندگی دیجیتالی خود را با راهکارهای کسپرسکی آسان‌تر کنید

20 مرداد 1399 زندگی دیجیتالی خود را با راهکارهای کسپرسکی آسان‌تر کنید

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ در پی ماجرای پاندمی ویروس کرونا، قرنطینه، مرزهای بسته، دورکاری و کلی محدودیت دیگر دست به دست هم دادند تا از امسال، نگاهمان برای همیشه نسبت به آینده تغییر کند: مِن بعد، دنیای مجازی همانقدر جدی گرفته خواهد شد که زندگی واقعی (حتی شاید فعالیت‌های بیشتری در پلت‌فرم مجازی صورت گیرد). این سوال قدیمی که «آدم در فضای اینترنت چه کاری از دستش برمی‌آید؟» دیگر به محاق فراموشی سپرده شده است. اکنون در سال 2020 همه‌چیز دارد در اینترنت رقم می‌خورد و حالا سوال دیگری بوجود می‌آید: چطور می‌شود استفاده از اینترنت را تا حد امکان راحت و آسان کرد؟ همه‌ی ما موقعی که اینترنت‌مان دچار مشکلات فنی می‌شود استرس می‌گیریم اما محصولات ما به شما کمک می‌کند تا دغدغه‌های غیرضروری را از سر راه برداشته و زندگی آنلاین خود را بیش از هر زمان دیگری آسان پیش ببرید. در ادامه با ما همراه شوید تا توضیح دهیم چطور می‌توانید «منطقه امن دیجیتال» خود را با محصولات کسپرسکی تجهیز کنید.

امنیت ابتدا با راهکارهای کسپرسکی همراه است

اینترنت همیشه مملو از خطر بوده است و این میزان خطر هرگز سیر نزولی نداشته. از اینها گذشته، این روزها افراد نسبت به قبل خیلی بیشتر در فضای آنلاین وقت خود را سپری می‌کنند و اسکمرها هم که طبعاً از آب گل‌آلود خوب بلندند ماهی بگیرند. بهار 2020 تعداد حملات به سایت‌های سرگرمی و منابع کاری افزایش یافت. خطر از دست دادن پول یا شغل در نتیجه‌ی سهل‌انگاری در فضای اینترنت را نباید شوخی گرفت. راهکارهای امنیتی ما می‌توانند شما را از داشتن چنین دغدغه‌هایی نجات دهند. حتی اگر سهواً خود را در حال کلیک یک روی سایت فیشینگ یافتید یا فایل مشکوکی را دانلود کردید، نرم‌افزار آنتی‌ویروس ما آن را مسدود خواهد کرد.

کسپرسکی توتال سکیوریتی: دیگر نگران بک‌آپ داده‌ نباشید

بک‌آپ گرفتن از فایل‌ها هم دغدغه‌ایست که گریبان هر عضوِ جهان دیجیتال را می‌گیرد. ما همه فایل‌هایی برای خود داریم- شخصی و کاری- که نه تنها شخصی‌اند که اهمیت بسیاری هم دارند. شما برای ذخیره کردن چنین داکیومنت‌هایی به مکانی امن و غیر قابل‌دسترسی نیاز دارید. این مکان نباید آسیب‌پذیر باشد چراکه خواه فایل‌ها در نتیجه‌ی یک باج‌افزار- المان خارجی آلوده‌ی دیگر- و یا بواسطه‌ی «یک خطای کاربری» -که همیشه غیرقابل‌پیش‌بینی و شرور است- از دست رفته باشد به هر حال باید آن‌ها را بازیابی کنید. برای اینکه کاری کنیم داکیومنت‌های مهم –در صورت بروز اتفاقی- ساده برگردانده شوند، ذخیره کردن کپی‌های بک‌آپ امری واجب است.

 افزون بر این، برای اینکه ممطئن شوید نسخه‌های به روزی دارید باید مرتباً بک‌آپ بگیرید و این یعنی یا باید مرتباً چندین ساعت از وقت خود را بگذارید برای این کار یا از راهکاری استفاده کنید که این کار را به صورت خودکار انجام می‌دهد. Kaspersky Total Security علاوه بر کارکردهای محافظتی‌اش به طور خودکار نیز بک‌آپ می‌گیرد. شما می‌توانید آن را تنظیم و بعد به حال خود بگذارید و در عین حال خیالتان از امن بودن فایل‌ها تخت باشد.

خرید آنلاین مطمئن

سال جاری، حتی آن‌هایی که در حالت عادی ترجیح می‌دادند حضوری خرید کنند هم شروع کردند به خرید آنلاین. با این حال، با توجه به اینکه مجرمان سایبری همیشه کشیک می‌کشند تا اطلاعات کارت و اکانت‌های فروشگاه آنلاین را سرقت کنند، خرید اینترنتی لایه‌ی حفاظتی مضاعفی را می‌طلبد. قابلیت Safe Money ما شامل محصولات پرچم‌دارمان Kaspersky Internet Security ،Kaspersky Total Security و Kaspersky Security Cloud یک کانتینر امنیتی جهت محافظت از تراکنش‌ها در برابر فیشینگ، حملات مرد میانی و سایر حملات‌ داخل مرورگر شما می‌گذارد تا بدین‌ترتیب از داده‌های پرداختی شما محافظت گردد.

Kaspersky Secure Connection همیشه محافظ داده‌های شماست

داده‌های مالی شما تنها چیزی نیست که به محافظت نیاز دارد. در اصل تمامی داده‌هایی که از طریق اینترنت انتقال می‌دهید آسیب‌پذیرند- این مسئله وقتی دارید به صورت ریموت کار اداری انجام می‌دهید یا در رویدادهای کاری شرکت می‌کنید اهمیتش دو چندان می‌شود. فرقی ندارد دارید در مورد رازهای تجاری بحث می‌کنید یا مسائل شخصی، به هر حال یک‌جورهایی شنود می‌شوید.

اینترنت خانگی شما معمولاً هم برای خودتان و هم افراد خانه قابل‌دسترسی است و کارفرمای شما هم مسئول است شبکه سازمانی که در آن کار می‌کنید را امن نگه دارد. اما شرایط کرونایی باعث شده مرز خانه و شرکت در هم بشکند؛ اکنون ما برای انجام کارهای اداری نیز از شبکه‌های وای‌فای خانگی یا در کافه‌ها و پارک استفاده می‌کنیم که این یعنی احتمال رهگیری داده‌هایتان توسط جاسوس‌ها!

به لطف قابلیت وی‌پی‌ان ما به نام Kaspersky Secure Connection شما می‌توانید بدون اینکه نگران جاسوس‌ها باشید متصل شوید. راهکار ما صرف‌نظر از شبکه‌ای که بدان متصلید از داده‌های شما محافظت می‌کند. اگر کانکشن پایدار نیست، نسخه‌ی پولی این راهکار از قابلیت Kill Switch برای بلاک کردن تمامی انتقالات داده تا زمانی که محافظت شکل گیرد استفاده می‌کند.

قابلیت Private Browsing جلوی ردیابی شما توسط وبسایت‌ها را می‌گیرد

کاربران اینترنت توسط وبسایت‌ها، موتورهای جستجو، سرویس‌های تحلیل و شبکه‌های اجتماعی با نظارتی همواره مواجه می‌شوند. هر کسی می‌خواهد شما را بهتر بشناسد تا از این طریق تبلیغات خود را هدفمندتر کند. سلیقه رفتاری شما لزوماً خطرناک نیست اما دست‌کم می‌تواند آزاردهنده باشد. راهکارهای ما شما را در برابر ردیابی‌های وبسایت که شما هرگز آن‌ها را درخواست نکرده‌اید محافظت می‌کنند. قابلیت Private Browsing هر نوع ردیاب را –که ابزارهایی‌اند استفاده‌شده توسط شرکت‌ها برای دنبال کردن فعالیت آنلاین شما- بلاک می‌کند. در نتیجه، آن‌ها کمتر در مورد شما خواهند دانست و نخواهند توانست شما را با تبلیغات شخصی‌شان آزار دهند (یا وسوسه کنند).

Kaspersky Password Manager: دیگر نگران پسورد نباشید

هر قدر بیشتر از خدمات آنلاین استفاده می‌کنیم، لاگین‌ها و پسوردهای بیشتری هم داریم. سختیِ به یاد آوردن اطلاعات اکانت یک طرف، فراموش کردن آن و طی کردن کل پروسه‌ی ریست هم یک طرف. بسیاری از کاربران سعی دارند مشکل پسورد را با استفاده از همان یک عدد پسورد حل کنند (استفاده از یک رمزعبور برای همه‌جا). این رویکرد در عمل اغلب به پیامدهای ناگواری منجر می‌شود: یک اکانت نشت شود، مهاجمین بقیه اکانت‌ها را نیز هک می‌کنند. ریسک سناریوی بالا بسیار زیاد است و اصلاً توصیه نمی‌شود: Kaspersky Password Manager تمامی رمزعبورهای شما را به یاد خواهد سپرد. همچنین راهکار ما به شما خواهند گفت چه رمزعبورهایی به حد کافی مطمئن نیستند و برایشان جایگزین‌هایی ارائه می‌دهند.

اخبار امنیتی: اگر از قبل آگاه باشید بهتر خود را آماده خواهید ساخت

برخی‌اوقات شکست امنیتی در وبسایت یا اپلیکیشنی به نشتی‌ها منجر می‌شود و تقریباً هیچ کاری هم نمی‌شود در این باره کرد. می‌گوییم «تقریباً» چون حتی بعد از نشتی همچنان می‌توانید برای یک اکانت دستکاری‌شده رمزعبور تغییر دهید. در حقیقت این کاری است که باید انجام دهید و هر قدر زودتر اقدام کنید بهتر است. این یک قانون است که وقتی نشتی‌ای شناخته می‌شود رسانه‌های خبری مقالات عمومی را در مورد این نقض امنیتی نشر می‌دهند. با این حال، نظارت همواره‌ی هزار و یک نشریه برای چنین رویدادهایی تقریباً محال است. در عین حال سرویس‌ها معمولاً به صاحبان اکانت اگر اکانت‌هایشان دستکاری شده باشد خبر می‌دهند. اما تعدادی نیرو –فیلترهای اسپم، اورلود ایمیل- ممکن است دست به یکی کنند تا نتوانید هر پیام مربوط به هر اکانت را بخوانید. نوتیفیکیشن‌های Security News که Kaspersky Security Cloud صادر می‌کند فوراً به شما در مورد نشتی‌های مشخصاً مربوط به شما خبر می‌دهند (نشتی‌های منطقه‌ی شما که به طور بالقوه می‌توانند اکانت‌های شما را تحت تأثیر قرار دهند). افزون بر این، Kaspersky Security Cloud به طور خودکار به دنبال ادرس‌های ایمیلی است که شما برای لاگین شدن به اکانت‌های خود استفاده می‌کنید. اگر هر یک از آن‌ها شامل نشتی شود، این سرویس محافظتی فوراً به شما در مورد آن اطلاع خواهد داد.

حالت گیمینگ برای محافظت بدون ایجاد اختلال

در گیمینگ، عملکرد، سرعت و امنیت حرف اول را می‌زند؛ فرقی هم ندارد برای تورنومنت جهانی مسابقه می‌دهید یا یک گیم قدیمی را برای دل خود بازی می‌کنید. همچنین مجرمان سایبری به شدت به اکسپلویت کردن گیم‌ها علاقه دارند. از هر زاویه‌ای که نگاه کنید گیمرها به محافظت شدید سایبری نیاز دارند. برای همین است که راهکارهای ما حالت گیمینگ را برای محافظت از داده‌ها بدون رابط گیم‌پلی ارائه می‌دهند. اخیراً گیمری حتی رکورد جدید جهانی برای سریعترین اجرای Doom Eternal با اجرای Kaspersky Internet Security در پس‌زمینه ثبت کرد. به لطف حالت گیمینگ، اثرگذاری روی عملکرد آنقدر کم بود که این بازیکن توانست کل بازی را در عرض 1 ساعت تمام کند.

امنیت کودکان کسپرسکی: محافظت از امنیت فرزندان

درست مانند بزرگسال‌ها، کودکان هم بیشتر وقت خود را در سال 2020 پای اینترنت صرف می‌کنند. آن‌ها برای درس خواندن، برقراری ارتباط و سرگرمی از اینترنت استفاده می‌کنند. محال است بشود زندگی آنلاین آن‌ها را هر روز هفته زیر نظر گرفت. از اینها گذشته، والدین نیز کلی کار شخصی دارند. اما اگر هم بچه‌ها را کاملاً به خود رها کنیم خدا می‌داند در فضای اینترنتی کارشان به کجاها خواهد کشید یا چه افرادی به پستشان خواهد خورد.

Kaspersky Safe Kids از کودکان در مقابل محتوای نامناسب محافظت کرده و به بزرگسالان هشدار می‌دهد که کودکان اقدام به دسترسی محتوای بزرگسالانه کرده‌اند. نسخه‌ی به‌روزشده‌ی Kaspersky Safe Kids اکنون شامل قابلیت YouTube Safe Search می‌شود که وظیفه‌اش فیلتر کردن سرچ‌های مشکوک روی یکی از بزرگترین سایت‌های میزبانیِ ویدیو (همان یوتیوب) است.

راهکارهای کسپرسکی چیز زیادی از شما نمی‌خواهند

همانطور که مستحضر هستید، راه‌اندازی یک منطقه دیجیتالی امن هم ساده است و هم کارامد. برای تسهیل بیشتر رایانشی امن حتی دو اپ کارامد را نیز با نام‌های Kaspersky Password Manager و Kaspersky Secure Connection به جدیدترین نسخه‌های راهکارهای پرچم‌دار امنیتی‌مان اضافه کرده‌ایم.

شما می‌توانید جدیدترین نسخه‌های محصولات ما را از لینک‌های زیر دریافت کنید:

 

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکی نام دارد.

محصولات مرتبط

  • Kaspersky Internet Security for Android

    امنیت پیشرفته‌ای که همیشه همراه شماست بخش مهمی از زندگی اکثر ما اکنون روی گوشی‌ها و تبلت‌هاست- پس به امنیت موبایلی نیاز دارید که شما را همیشه امن نگه ...

    7,080,750 ریال
    خرید
  • Kaspersky Cloud Password Manager

    Kaspersky Cloud Password Manager ابزار مدیریت کلمه عبور ابری کسپرسکی (KCPM) ضمن ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورد استفاده شما برای وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، و شبکه‌های اجتماعی آنها را در تمامی ...

    10,624,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Safe Kids

    شما می توانید بر ارتباطات اینترنتی کودکان از قبیل فعالیتهای عمومی در فیسبوک، کنترل تماسها و پیامها از طریق دستگاههای اندرویدی نظارت داشته باشید. کمک شما به کودکان بهترین راهنمایی برای آنها ...

    10,624,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Small Office Security

    محافظت در حین کار Kaspersky Small Office Security به طور خاص برای سازمان‌هایی طراحی شده است که 5 تا 50 دستگاه کامپیوتر در خود جای داده‌اند. نصب آن بسیار آسان است؛ مدیریت آن ...

    25,515,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Security Cloud Personal

    تمام اپ‌های امنیتیِ ما در دستانتان. به کل خانواده‌ی اپ‌های ما برای دسکتاپ و موبایل دسترسی پیدا کنید. از آنتی‌ویروس گرفته تا ابزارهای حریم خصوصی و اجرایی، هر کدام را به میل ...

    70,868,250 ریال
    خرید
  • Kaspersky Standard

    سیستم امنیتی بهبودیافته به همراه تقویت‌کننده عمکرد دستگاه طرح امنیتی استاندارد ما، نه تنها سیستم امنیتی قدرتمندی را برای انواع ویروس‌ها، بدفزارها و باج‌افزارها ارائه می‌دهد ...

    20,047,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Plus

    امنیت. کارایی. حریم خصوصی. همه در یک برنامه با کاربری آسان کسپرسکی پلاس با ارائه امنیت سایبری نسل بعد، شما در برابر ویروس‌ها، باج‌افزارها و بدافزارهای جدید محافظت کند - بدون ...

    28,748,250 ریال
    خرید
  • Kaspersky Premium

    حفاظت کامل از دستگاه ها، حریم خصوصی و هویت شما با محصول Kaspersky Premium تمام نیازهای امنیتی خود و خانواده‌تان را پوشش دهید. حفاظت پیشرفته ...

    30,753,000 ریال
    خرید

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد