مقایسه آنتی ویروس‌ها روی ویندوز 8 و 8.1

05 بهمن 1392  مقایسه آنتی ویروس‌ها روی ویندوز 8 و 8.1
موسسه "ای وی" تحقیقات مستقل جامعی بر روی آنتی ویروس ها و ضد بد افزار های ویندوز هشت و هشت‌و‌یک یک انجام داده است. آنها این تست را با آخرین نسخه ای که تا دسامبر سال جاری میلادی از هرکدام از آنتی ویروس ها منتشر شده است انجام داده اند. در این تست آنتی ویروس خود مایکروسافت هم لحاظ شده است.
" ای وی " در سه حوزه حفاظت، کارایی، و سهولت استفاده به امتیاز دهی پرداخته، برای هر کدام هم بین صفر تا شش امتیاز در نظر گرفته که در نهایت مجموع این اعداد امتیاز نهایی هر محصول را مشخص می نماید.
 
 
 
 
عنصر حفاظت از تعداد تهدیدات شناخته شده و ناشناس که آنتی ویروس تشخیص دهد مشخص می شود، محصولاتی که صد در صد یا با تقریب نزدیک به صد در صد تهدیدات را تشخیص دهند امتیاز شش بدست می اورند. همچنین کارایی با مقدار منابع پردازشی و ذخیره سازی که محصول از سیستم به خود اختصاص می دهد مشخص می گردد اما در این تحقیق مشخص نیست که مبنای امتیاز دهی چگونه محاسبه گردیده است.
سهولت استفاده تابعی از اینترفیس و امکانات برنامه است که به کاربر ارائه می گردد، شاید سهولت استفاده کلمه درستی برای توضیح این فاکتور نباشد اما بالاخره باید یک طوری به عدد و رقم تبدیل می شد.
جدول زیر قدرت حفاظت آنتی ویروسها را که بر اساس درصد محاسبه شده می آوریم.
 
 
 
 

محصولات مرتبط

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد