سوئیچ کردن به کسپرسکی: راهنمای گام به گام مهاجرت

15 فروردین 1403 سوئیچ کردن به کسپرسکی: راهنمای گام به گام مهاجرت

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع‌کننده‌ی محصولات کسپرسکی در ایران)؛ ما می‌توانیم تا صبح از مزایای محافظت خود صحبت کنیم: سرعتش، پشته فناوری رده اولش و خنثی‌سازی شگفت‌انگیز تهدیدش. اما بهتر است بگذاریم خود تست‌های مستقل در موردش حرف بزنند. در سال 2023 کسپرسکی دقیقاً در 100 تست مستقل و بررسی شرکت کرد و محصولاتش در 93 تست جایگاه اول را کسب کردند و 94 محصول آن نیز رتبه 3 تای برتر را از آن خود کردند. همیشه گفتیم: سال 2023 برای ما سالی پر از معجزه بود. محافظتی که ما ارائه می‌دهیم طبق گفته‌های محققین مستقل رقیب ندارد و هیچ فروشنده امنیتی نتوانسته حتی ذره‌ای به تعداد جوایزی که کسپرسکی دریافت کرده نزدیک شود. (محافظت ما برای کاربران خانگی بالاترین جایزه - محصول سال 2023 - را از آزمایشگاه آزمایش مستقل اروپایی AV-Comparatives و همچنین رتبه اول در بخش محافظت از خانه در آزمایش مستقل توسط SE Labs در سه ماهه چهارم سال 2023 دریافت کرد).  برای به حداکثر رساندن محافظت خود در برابر تهدیدات سایبری، ما این راهنمای گام به گام ساده برای انتقال به راه حل های امنیتی Kaspersky را ارائه داده‌ایم. هر سه نسخه محافظ ما - Kaspersky Standard، Kaspersky Plus و Kaspersky Premium - از یک دسته فناوری‌های امنیتی استفاده می‌کنند، به این معنی که کاربران هر یک از این راهکارها می‌توانند مطمئن باشند که از «محصول سال 2023» استفاده می‌کنند.

نحوه سوئیچ به کسپرسکی

بسیار ساده است: کافی است پس از مقایسه آسان ویژگی‌های هر نسخه، یکی از سه گزینه اشتراک در وبسایت ما را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. برای حداکثر محافظت، توصیه می‌کنیم مشترک Kaspersky Premium شوید. علاوه بر ابزارهای استاندارد حفاظت و بهینه سازی رایانه، شامل موارد زیر می‌شود:

 

  •         ذخیره سازی رمزگذاری شده امن اسناد شخصی
  •         نظارت بر خانه هوشمند
  •         محافظت از پرداخت آنلاین
  •         بررسی کننده نشت داده‌ها
  •         حفاظت از هویت
  •         VPN فوق سریع نامحدود
  •         نسخه پریمیوم مدیر رمز عبور ما
  •         استفاده رایگان یک ساله از Kaspersky Safe Kids
  •         سایر ویژگی‌های اضافی

افزون بر این، کسپرسکی پریمیوم تضمین می‌دهد هویت دجیتال شما بالاترین محافظت را دارد. ما نشتی‌ها را حتی روی دارک‌وب بررسی می‌کنیم تا مبادا اکانت شما انجا باشد. و این فقط شامل اکانت‌های متصل به آدرس‌های ایمیل مانند سایر نسخه‌های عضویت نمی‌شود بلکه شماره تلفن‌ها نیز دخیلند (برای مثال شماره‌هایی که در بانک‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند). همچنین اگر نشتی هم صورت گیرد مشاوره خواهیم داد. می‌توانید آدرس‌های ایمیل و شماره‌های تلفن هر کسی از خانواده را برای چک کردن اضافه کنید. همچنین قادرید موقع انتخاب عضویت تعداد دستگاه‌هایی را که قرار است محافظت شوند مشخص کنید و تعیین نمایید آیا یکساله است یا چندساله: در صورت چند ساله بودن محافظت البته مشمول تخفیف خواهید شد. با خریدتان، ما خودکار برای شما اکانت مای کسپرسکی را فعال کرده و روی دستگاه‌های مختلف که ویندوز، مک‌اواس، اندروید یا آی‌اواس را اجرا می‌کنند مدیریت نموده و دستورالعمل‌هایی به ایمیلی که موقع خرید ارائه دادید ارسال خواهیم کرد.

آماده‌سازی برای نصب

لینک موجود در ایمیل را به وب‌سایت My Kaspersky دنبال کنید، ایجاد حساب را کامل کنید و وارد شوید. در پنجره اطلاعات اشتراک، روی «دانلود» کلیک نموده تا برنامه را در دستگاه خود دانلود کنید. برای دستگاه‌های تلفن همراه، می‌توانید برنامه‌های ما را از یکی از فروشگاه‌های برنامه دانلود کنید - App Store، Google Play، Huawei AppGallery، و موارد دیگر. قبل از نصب برنامه Kaspersky، مطمئن شوید که دستگاه شما الزامات نرم افزاری و سخت افزاری (برای Windows، macOS، Android، iOS)را برآورده کرده و راهکارهای امنیتی ناسازگار دیگر فروشندگان (Windows و macOS)را حذف کنید. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که داشتن چندین ابزار حفاظتی در یک کامپیوتر امنیت را تقویت می‌کند، اما اینطور نیست - برعکس، برنامه‌های مختلف شروع به تضاد با یکدیگر کرده و برای منابع کامپیوتری رقابت می‌کنند که منجر به کندی و فریز می‌شود. بنابراین، "فقط یکی می تواند وجود داشته باشد" - و حفاظت ما، طبق آزمایشات، 100٪ در برابر بدافزار موثر است.

 

بهتر است کامپیوتر خود را با استفاده از ابزارهای ویژه تمیز کنید، که در وبسایت سازنده راهکار امنیتی که در حال حذف آن هستید، یافت می‌شود. اگر آن را با ابزارهای داخلی سیستم عامل حذف کنید، ممکن است برخی از آثار باقی بماند که منجر به درگیری شود. ساده‌ترین راه برای یافتن ابزار ضروری جستجوی اینترنت برای «ابزار حذف نام_افزایش_برنامه» است (برای مثال، در اینجا حذف نصب‌کننده‌های Avast، Bitdefender، ESET، McAfee و Norton هستند).

نصب اپ

تقریباً کارتان تمام شده. نصب برنامه ساده است: در کامپیوتر، این فرآیند به شکل یک چت انجام می‌شود که برای هر کسی که از پیامرسان استفاده می‌کند آشنا است. به هر حال، این به شما این امکان را می‌دهد که زمان نصب را به طور سازنده سپری کنید - کاوش در جالب ترین ویژگی‌های Kaspersky و نصب برنامه بر روی تلفن هوشمند خود با استفاده از کد QR که روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شود. اگر اپ را برای کامپیوتر خود از حساب My Kaspersky یا برای تلفن هوشمند خود با استفاده از کد QR دانلود کرده اید، پس از نصب به طور خودکار توسط اشتراک فعال می‌شود. در موارد بسیار نادر، ممکن است لازم باشد خودتان برنامه را با ورود به حساب My Kaspersky خود یا با دنبال کردن این دستورالعمل‌های ساده برای Windows، macOS، Android یا iOS فعال کنید.

دست و پنجه نرم کردن با پسورد

در میان سایر مزایا، دارندگان Kaspersky Plus و Kaspersky Premium نیز اشتراک ممتازی را برای مدیریت رمز عبور ما دریافت می‌کنند. در فضای ذخیره‌سازی رمزگذاری‌شده شخصی آن، می‌توانید همه رمزهای عبور، اسناد مهم و نشانه‌های خود را برای احراز هویت دو مرحله‌ای نگه دارید و آنها را در همه دستگاه‌های خود همگام کنید. مطمئن باشید که هیچ کس - حتی کارمندان کسپرسکی - به آنها دسترسی نخواهند داشت: خزانه رمزگذاری شده با AES توسط رمز عبور اصلی محافظت می شود که فقط شما می‌شناسید. می توانید Kaspersky Password Manager را در حین نصب Kaspersky Plus یا Kaspersky Premium یا به طور جداگانه با دانلود آن از My Kaspersky یا فروشگاه های برنامه روی رایانه خود نصب کنید. لازم نیست همه رمزهای عبور خود را به خاطر بسپارید و به صورت دستی در Kaspersky Password Manager وارد کنید - ما مکانیزمی برای انتقال رمزهای عبور از مرورگرها و سایر مدیران رمز عبور ایجاد کرده‌ایم. دستورالعمل‌های مختصری برای وارد کردن داده‌ها برای محبوب‌ترین سیستم‌عامل - Windows - در زیر ارائه شده است، و دستورالعمل‌های دقیق برای همه سیستم‌عامل‌ها در وب‌سایت پشتیبانی (برای Windows، macOS، Android و iOS)موجود است.

وارد کردن رمز عبور از مرورگرها

  •         پنجره اصلی Kaspersky Password Manager را باز کرده و روی نماد چرخ دنده در پایین پنجره کلیک کنید.
  •         به تنظیمات و سپس وارد کردن و صادر کردن بروید.
  •         در بلوک Import from browser، مرورگری را که می‌خواهید داده‌ها را از آن وارد کنید انتخاب و روی Import کلیک کنید.

وارد کردن رمزهای عبور از سایر مدیران رمز عبور

ابتدا باید داده‌ها را از یک مدیر رمز عبور دیگر به یک فایل CSV صادر کنید. دستورالعمل های مربوط به این را می توان در وبسایت سازنده پیدا کرد (به عنوان مثال، در اینجا دستورالعمل های Avast Passwords، KeePass، LastPass و 1Password آمده است).

  •         پنجره اصلی Kaspersky Password Manager را باز و روی نماد چرخ دنده در پایین پنجره کلیک کنید.
  •         به تنظیمات و سپس وارد کردن و صادر کردن بروید.
  •         روی Import در بلوک Import from password managers کلیک و فایل CSV را که می‌خواهید داده‌ها را از آن وارد نمایید، مشخص کنید.

علاوه بر رمزهای عبور، می‌توانید تمام نشانه‌های احراز هویت دو مرحله‌ای خود را از Google Authenticator  (اندروید، iOS)به Kaspersky Password Manager انتقال دهید. برای انجام این کار، به سادگی تمام توکن های خود را از Google Authenticator به یک کد QR بزرگ صادر کنید و آن را با Kaspersky Password Manager در دستگاه تلفن همراه خود اسکن کنید.

توکن‌ها در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شوند، بنابراین لازم نیست هر بار که نیاز به وارد کردن کد 2FA در رایانه خود دارید، به دنبال گوشی هوشمند خود بگردید — می‌توانید آن را مستقیماً در نسخه دسکتاپ Kaspersky Password Manager ایجاد کنید. و حتی اگر برای گوشی هوشمندتان اتفاقی بیفتد، دسترسی به سایت‌هایی را که با احراز هویت دو مرحله‌ای محافظت می‌شوند از دست نخواهید داد – همیشه می‌توانید کد را در کامپیوتر خود ایجاد یا توکن‌ها را از کلود بازیابی کنید.

چک‌لیست برای سوئیچ به کسپرسکی

  •         یکی از سه راهکار را برای استفاده خانگی انتخاب کنید: Kaspersky Standard، Kaspersky Plus، یا Kaspersky Premium.
  •         تعداد دستگاه‌هایی را که باید محافظت کنید بشمارید و اشتراک مربوطه را از وب‌سایت Kaspersky، یک شریک یا یک فروشگاه برنامه خریداری کنید.
  •         راهکارهای امنیتی قدیمی را با استفاده از ابزارهای سازنده مربوطه حذف کنید.
  •         برنامه Kaspersky و Kaspersky Password Manager و همچنین هر برنامه دیگری را که از اشتراک می خواهید نصب کنید.
  •         اطمینان حاصل کنید که برنامه‌ها به طور خودکار فعال می شوند یا آنها را به صورت دستی فعال کنید (Windows، macOS، AndroidiOS,)
  •         رمز عبور را از برنامه‌های دیگر وارد کنید.
  •         حساب My Kaspersky خود را کاوش کنید تا بسیاری از ویژگی های مفید و جالب را در آنجا بیابید.
  •         با آرامش از زندگی خود لذت ببرید.

 

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکی نام دارد.

محصولات مرتبط

  • Kaspersky Internet Security for Android

    امنیت پیشرفته‌ای که همیشه همراه شماست بخش مهمی از زندگی اکثر ما اکنون روی گوشی‌ها و تبلت‌هاست- پس به امنیت موبایلی نیاز دارید که شما را همیشه امن نگه ...

    6,818,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Cloud Password Manager

    Kaspersky Cloud Password Manager ابزار مدیریت کلمه عبور ابری کسپرسکی (KCPM) ضمن ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورد استفاده شما برای وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، و شبکه‌های اجتماعی آنها را در تمامی ...

    10,231,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Safe Kids

    شما می توانید بر ارتباطات اینترنتی کودکان از قبیل فعالیتهای عمومی در فیسبوک، کنترل تماسها و پیامها از طریق دستگاههای اندرویدی نظارت داشته باشید. کمک شما به کودکان بهترین راهنمایی برای آنها ...

    2,557,750 ریال10,231,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Small Office Security

    محافظت در حین کار Kaspersky Small Office Security به طور خاص برای سازمان‌هایی طراحی شده است که 5 تا 50 دستگاه کامپیوتر در خود جای داده‌اند. نصب آن بسیار آسان است؛ مدیریت آن ...

    6,142,500 ریال24,570,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Security Cloud Personal

    تمام اپ‌های امنیتیِ ما در دستانتان. به کل خانواده‌ی اپ‌های ما برای دسکتاپ و موبایل دسترسی پیدا کنید. از آنتی‌ویروس گرفته تا ابزارهای حریم خصوصی و اجرایی، هر کدام را به میل ...

    68,243,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Standard

    سیستم امنیتی بهبودیافته به همراه تقویت‌کننده عمکرد دستگاه طرح امنیتی استاندارد ما، نه تنها سیستم امنیتی قدرتمندی را برای انواع ویروس‌ها، بدفزارها و باج‌افزارها ارائه می‌دهد ...

    9,652,500 ریال19,305,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Plus

    امنیت. کارایی. حریم خصوصی. همه در یک برنامه با کاربری آسان کسپرسکی پلاس با ارائه امنیت سایبری نسل بعد، شما در برابر ویروس‌ها، باج‌افزارها و بدافزارهای جدید محافظت کند - بدون ...

    13,841,750 ریال27,683,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Premium

    حفاظت کامل از دستگاه ها، حریم خصوصی و هویت شما با محصول Kaspersky Premium تمام نیازهای امنیتی خود و خانواده‌تان را پوشش دهید. حفاظت پیشرفته ...

    14,807,000 ریال29,614,000 ریال
    خرید

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد