درخشش کسپرسکی در نتایج آزمایشهای سال 2013

07 اردیبهشت 1393 درخشش کسپرسکی در نتایج آزمایشهای سال 2013

درخشش کسپرسکی در نتایج آزمایشهای سال 2013

طبق آمار و گزارشات موثق ترین سازمانها و آزمایشگاه های امنیتی در سال 2013، شرکت کسپرسکی موفق شد با توجه به عملکرد پیوسته خوب راهکارهای امنیتی این شرکت، در نتیجه آزمایش های مستقل رتبه بیشترین حضور در بین 3 شرکت برتر را کسب کند. راهکارها و بسته های امنیتی کسپرسکی در 41 مورد از 79 آزمایش رتبه اول را کسب نموده و در 20 مورد دیگر رتبه دوم یا سوم را کسب کردند. علاوه بر این، دفعات حضور این شرکت در بین سه شرکت برتر به کرات بیشتر از شرکت های رقبا بوده است.

این رتبه براساس گزارشاتی است که لابراتوار کسپرسکی از نتایج آزمایش آزمایشگاه های مستقل و برتری از جمله AV-Comaratives، AV-Test، Denis Technology Labs، MRG Effitas، Virus Bulletin و مجلاتی نظیر PC Magazine، PCWorld و غیره  جمع آوری نموده بود.

لازم به ذکر است تقریباً 100 شرکت ارائه دهنده خدمات و محصولات امنیتی خانگی و سازمانی در این آزمایش ها شرکت کرده بودند. با توجه به تنوع راهکارهای امنیتی کسپرسکی، این شرکت توانست در اغلب آزمایش ها حضور یابد و با عملکردی موثر، در 77 درصد موارد جزو سه محصول برتر قرار گیرد که بهترین نتیجه در مقایسه با رقبا بود.

این آزمایش ها این امکان را فراهم می سازد تا پارامترهای گوناگونی برای ارزیابی عملکرد کیفی راهکارهای امنیتی مورد بررسی قرار گیرد. لذا آزمایشگاه ها علاوه بر توانایی محصولات در برخورد با حملات سایبری، تأثیر آنها بر روی عملکرد سیستم، سطح حفاظت در برابر خطرات مالی، توانایی آنها در شناخت آسیب پذیری های نرم افزارهای سیستم و ارائه اصلاحیه های مربوطه و برخی موارد دیگر را نیز بررسی نمودند. اگرچه محققین بیشتر آزمایش ها را روی سیستم عامل ویندوز انجام داده بودند، تعداد قابل توجهی از آزمایش ها نیز بر روی دستگاه های اندرویدی و رایانه های مک صورت گرفت.

نیکولای گربنیکوف، مسئول ارشد فناوری شرکت کسپرسکی، با توجه به جایگاه برتر کسپرسکی در نتیجه این آزمایش ها، اظهار داشت: «تخصص ما در حوزه تهدیدات سایبری در کنار نوآوری های فنی و درون سازمانی، موجب گشته تا شرکت همواره یک گام جلوتر از رقبا باشد، و نتایج این آزمایش های مستقل و غیر وابسته مصداقی دیگر است بر پرچمداری کسپرسکی در بازار راهکارهای امنیتی. این بدین معنی است که کاربران محصولات و خدمات ما می توانند اطمینان داشته باشند که از امنیتی کامل در برابر حملات و تهدیدات سایبری برخوردارند.»

در نمودار زیر برتری کسپرسکی در مقایسه با رقبا را بخوبی میتوان ملاحظه نمود:

Top3-kaspersky

 

محصولات مرتبط

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد