حراج جذاب فروشگاه های اینترنتی یا حراج اطلاعات شخصی شما ؟

03 آذر 1394 حراج جذاب فروشگاه های اینترنتی یا حراج اطلاعات شخصی شما ؟

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛احتمالا تا به حال تبلیغات و آگهی های مختلف فروشگاههای محلی خودتان را دیده اید که می گویند امسال سال فوق العاده ای خواهد بود. اگر تا به حال این تبلیغات را ندیده اید پس باید بگوییم خوش به حالتان باشد.

     در فصل تعطیلات افراد زیادی را می بینیم که ناچارند با این موارد تبلیغاتی روبرو شوند و این مسئله برایشان ناراحت کننده است مانند تبلیغاتی که به شکل تلفنی با منزل شما برقرار می کنند یا کسانی که به درب منزل شما مراجعه می کنند یا ایمیلهایی که هر روزه ارسال می شود یا نرم افزارهای خرید فروشگاههایی که به طور مرتب در اینترنت به شما پیشنهاد داده می شوند. در اینجا است که خرده فروشان در اینترنت جای خود را به مجرمان سایبری می دهند و بعد از آن ما باید به جای روز حمله سایبری از هفته حمله سایبری یا از ماه حمله سایبری نام ببریم.

     در تمام این داد و ستدهای اینترنتی که وجود دارد؛ مجرمان اینترنتی مشتاق هستند که امنیت شما پایین بیاید و برای مرور سایتشان روی یک لینک کلیک کنید و این کلیک می تواند بهترین "معامله" برای آنها باشد.

     پس چگونه می شود در خریدهای اینترنتی ایمنی را حفظ کرد؟ در اینجا 8 نکته وجود دارد تا امنیت را در هنگام خریدتان برقرار کنید.

  1. 1.از باج افزارها دوری کنید. هیچگاه ایمیلهایی که از طرف فروشگاههای گمنام برایتان ارسال می شوند را باز نکنید و همیشه از فایلهایتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  2. 2.مراقب لینکهای فیشینگ باشید. بر روی هر لینکی که در ایمیل یا پیامک تلفن همراه یا نرم افزارهای پیام رسان ارسال می شود کلیک نکنید.
  3. 3.یک رمز عبور قدرتمند بسازید. این کلمه عبور باید ترکیبی از حروف بزرگ و کو چک و اعداد باشد که مراحل هک کردن را برای هکر سخت کند.
  4. 4.از سایتهای امن خریدها را انجام دهید. قبل از باز کردن حساب کاربری در این سایتها در مورد آنها تحقیق کنید چون در هنگام خرید باید مشخصات کارت اعتباری تان را وارد کنید.
  5. 5.هیچگاه در هنگام استفاده از شبکه های وای فای عمومی خریدهای آنلاین انجام ندهید. مجرمان سایبری بسیار علاقه مند هستند که از اعتبار شما در شبکه های وای فای عمومی سوء استفاده کنند.
  6. 6.بلوتوث گوشی را همیشه خاموش نگه دارید و از خود تلفن همراه برای خرید استفاده کنید. با استفاده از این نکته ساده امنیت اتصال تلفن همراه خود را بسیار بالا می برید.
  7. 7.از استفاده کردن نرم افزارهای رایگان اجتناب کنید. این نوع "هدایا" ممکن است بدافزارهای تبلیغاتی مزاحم در خود داشته باشند.
  8. 8.مراقب ایمیلهای تاییدیه حمل و نقل جعلی کالایتان باشید. این می تواند یک شکارچی اطلاعات اینترنتی باشد که شما را مجاب کند که بر روی لینک مربوطه زودتر کلیک کنید.

 

     در پایان باید بگوییم که این نکات می توانند نقش بسزایی در جهت هدایت شما به سایتهای ایمن و معتبر فروشگاهی داشته باشند. خوبی یک معامله به این است که برای هر دو طرف سودبخش باشد. ما می توانیم برای ایمن بودن اینگونه خریدها در تمام طول سال از Kaspersky Internet Security استفاده کنیم که امنیت را برای خود تضمین کنیم.

 

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.

محصولات مرتبط

  • Kaspersky Internet Security for Android

    امنیت پیشرفته‌ای که همیشه همراه شماست بخش مهمی از زندگی اکثر ما اکنون روی گوشی‌ها و تبلت‌هاست- پس به امنیت موبایلی نیاز دارید که شما را همیشه امن نگه ...

    7,080,750 ریال
    خرید
  • Kaspersky Cloud Password Manager

    Kaspersky Cloud Password Manager ابزار مدیریت کلمه عبور ابری کسپرسکی (KCPM) ضمن ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورد استفاده شما برای وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، و شبکه‌های اجتماعی آنها را در تمامی ...

    10,624,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Safe Kids

    شما می توانید بر ارتباطات اینترنتی کودکان از قبیل فعالیتهای عمومی در فیسبوک، کنترل تماسها و پیامها از طریق دستگاههای اندرویدی نظارت داشته باشید. کمک شما به کودکان بهترین راهنمایی برای آنها ...

    2,656,125 ریال10,624,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Small Office Security

    محافظت در حین کار Kaspersky Small Office Security به طور خاص برای سازمان‌هایی طراحی شده است که 5 تا 50 دستگاه کامپیوتر در خود جای داده‌اند. نصب آن بسیار آسان است؛ مدیریت آن ...

    6,378,750 ریال25,515,000 ریال
    خرید
  • Kaspersky Security Cloud Personal

    تمام اپ‌های امنیتیِ ما در دستانتان. به کل خانواده‌ی اپ‌های ما برای دسکتاپ و موبایل دسترسی پیدا کنید. از آنتی‌ویروس گرفته تا ابزارهای حریم خصوصی و اجرایی، هر کدام را به میل ...

    70,868,250 ریال
    خرید
  • Kaspersky Standard

    سیستم امنیتی بهبودیافته به همراه تقویت‌کننده عمکرد دستگاه طرح امنیتی استاندارد ما، نه تنها سیستم امنیتی قدرتمندی را برای انواع ویروس‌ها، بدفزارها و باج‌افزارها ارائه می‌دهد ...

    10,023,750 ریال20,047,500 ریال
    خرید
  • Kaspersky Plus

    امنیت. کارایی. حریم خصوصی. همه در یک برنامه با کاربری آسان کسپرسکی پلاس با ارائه امنیت سایبری نسل بعد، شما در برابر ویروس‌ها، باج‌افزارها و بدافزارهای جدید محافظت کند - بدون ...

    14,374,125 ریال28,748,250 ریال
    خرید
  • Kaspersky Premium

    حفاظت کامل از دستگاه ها، حریم خصوصی و هویت شما با محصول Kaspersky Premium تمام نیازهای امنیتی خود و خانواده‌تان را پوشش دهید. حفاظت پیشرفته ...

    15,376,500 ریال30,753,000 ریال
    خرید

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد