محافظت از ماشین های مجازی، در دستور کار آزمایشگاه کسپرسکی

25 دی 1390 محافظت از ماشین های مجازی، در دستور کار آزمایشگاه کسپرسکی
کسپرسکي در راستاي بهينه سازي امنيت ماشين هاي مجازي، از فناوري جديدي استفاده نمايد.

شرکت کسپرسکي قصد دارد در راستاي بالا بردن سطح امنيت داده هاي موجود در ماشين هاي مجازي، از فناوري VMware VShield Endpoint استفاده کند.

اين فناوري نوعي ضدبدافزار براي مراکز داده حاوي سرورهاي مجازي سازي VMware است که به سازمان ها اجازه مي دهد بهره وري، صرفه جويي و امنيت را در کنار يکديگر داشته باشند.

فناوري مزبور به گونه اي طراحي گشته که در آن سعي شده حتي المقدور بر عملکرد و فعاليت جاري ماشين هاي مجازي، تاثير اندکي از خود بر جاي بگذارد.

آقاي نيکلاي گربنيکف (Nikolay Grebennikov) نايب رئيس بخش فناوري کسپرسکي، با ابراز خرسندي از اينکه مشتريان کسپرسکي از مزاياي فناوري VShield Endpoint بهره مند خواهند شد، اظهار داشت اين امر باعث مي شود مشتري ها به امنيت سطح بالا، چند لايه اي و مستحکمي در محيط هاي مجازي و زيرساخت هاي IT ناهمگن دست يابند.

بر اساس اين گزارش پيش بيني مي شود کسپرسکي در زمستان سال جاري، استفاده از اين فناوري را عملاً در اختيار مشتري ها قرار دهد.

هنوز مشخص نيست که آيا اين شرکت امنيتي، نرم افزار جديدي بر پايه VMware VShield Endpoint توليد خواهد کرد يا اين فناوري را در محصولات فعلي درج مي نمايد

محصولات مرتبط

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد