اسامی برندگان هفته اول فستیوال زمستانه کسپرسکی آنلاین اعلام شد

14 بهمن 1394 اسامی برندگان هفته اول فستیوال زمستانه کسپرسکی آنلاین اعلام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ایدکو، جشنواره فروش زمستانه شرکت ایدکو (توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی آنلاین) که به‌مدت یک‌ماه از اول تا سی‌ام بهمن ماه برپاست، برندگان هفته اول خود را معرفی کرد.

در این قرعه‌کشی که هر هفته دو نفر از مشتریان به قید قرعه معرفی می‌شوند، جناب آقای سیدحسام هاشمی، از مشتریان شرکت گردو  با خرید اینترنت سکیوریتی و جناب آقای سیدمرتضی حسینی از مشتریان ایدکو با خرید اینترنت سکیوریتی برای  اندروید به‌عنوان برندگان هفته اول اعلام شده‌اند که هدیه شرکت ایدکو برای آنها یک حضور شاد و مفرح در پیست اسکی دیزین خواهد بود.

بنابر این گزارش، خریداران محصولات کسپرسکی آنلاین که طی مد‌ت‌زمان اعلام‌شده از طریق کانال رسمی فروش محصولات کسپرسکی و همچنین از طریق تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام به خرید  محصولات خانگی و موبایلی  کسپرسکی کنند علاوه‌بر بهره‌مندی از محصولات و خدمات امن و روزآمد کسپرسکی در قرعه‌کشی‌ شرکت داده شده و فرصت استفاده از پیست اسکی دیزین را خواهند یافت.

شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت و فهرست نمایندگان معتبر نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

محصولات مرتبط

نظر خودتان را ارسال کنید


کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
*نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد